Перейти до основного вмісту

ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКІВ регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»



ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКІВ
регіональної науково-практичної інтернет-конференції
«Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»

Андрощук Олена Валеріївна – соціальна педагогиня, асистентка вчителя Коростенського навчально-виховного комплексу «Школа-гімназія» № 12

Балема Тетяна Петрівназаступниця директора з науково-методичної роботи Коростенського навчально-виховного комплексу «Школа-гімназія» № 12

Бельке Ірина Володимирівна – практична психологиня комунального навчального закладу «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І–ІІІ ступенів № 2» Житомирської обласної ради

Бойко Ірина Іванівна – кандидат психологічних наук, доцент, завідувачка кафедри психології комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Боровик Тетяна Миколаївна – практична психологиня опорного закладу загальної середньої освіти Стрибізька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Курненської сільської ради, Пулинський район

Бояринова Яна Вікторівна – практична психологиня, соціальна педагогиня Гранітнянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Малинський район

Будішевська Ольга Михайлівна – практична психологиня Барашівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Житомирський район

Вербицька Ірина Ігорівна – практична психологиня Жолобненської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Новоград-Волинський район

Вознюк Олександр Васильович – доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій Житомирського державного університету імені Івана Франка

Вознюк Олена Миколаївна – кандидат психологічних наук, викладачка кафедри психології комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Волинець Олена Вікторівна – практична психологиня Бердичівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 6 імені І. В. Житниченка

Вдовенко Інна Олегівна – вчителька початкових класів, практична психологиня Кочерівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Радомишльський район

Гнатюк Ірина Миколаївна – магістр психології, лаборантка кафедри психології комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Доманчук Юлія Валентинівна – практична психологиня Базарського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І–ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Залятова Ольга Вікторівнапрактична психологиня Тетерівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Житомирський район

Калінчук Алла Борисівна – віце-президентка Української Асоціації Психосоматики Репродуктивної Перинатальної Психології, практична психологиня комунальної соціально-реабілітаційної установи «Житомирське вище професійне училище-інтернат» Житомирської обласної ради

Карпенко Світлана Петрівна – практична психологиня Барашівської загальноосвітньої школи I–III ступенів, Барашівська ОТГ

Клименко Ірина Вікторівна – практична психологиня Житомирської спеціалізованої школи I–III ступенів № 20

Кльоц Любов Антонівна – кандидат психологічних наук, методист навчально-методичного кабінету психологічної служби комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Кобилянська Наталія Анатоліївна – практична психологиня Кулішівської загальноосвітньої школи I–III ступенів, Ємільчинський район

Ковальова Ірина Миколаївна – практична психологиня Лугинського дошкільного навчального закладу «Сонечко»

Ковальова Марина Павлівна – соціальна педагогиня Головинського вищого професійного училища нерудних технологій

Корсун Галина Данилівна – практична психологиня Коростенського навчально-виховного комплексу «Школа-гімназія» № 12

Краєвська Катерина Іванівна – практична психологиня Полянківської загальноосвітньої школи I–III ступенів, Баранівська ОТГ

Крижановська Наталія Вікторівна – практична психологиня Житомирської обласної психіатричної лікарні № 1

Кудін Андрій Васильович – практичний психолог Головенківської загальноосвітньої школи I–II ступенів, Житомирський район

Кузнецова Тетяна Миколаївна – практична психологиня Коростенського закладу дошкільної освіти № 14

Лавріненко Наталія Іванівна – практична психологиня Житомирської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 32

Мартинюк Леся Петрівна викладачка комунального вищого навчального закладу «Бердичівський медичний коледж» Житомирської обласної ради

Мельник Наталія Володимирівна практична психологиня Бердичівського закладу дошкільної освіти № 25

Омельчук Руслан Павлович – практичний психолог Житомирської обласної психіатричної лікарні № 1

Оржеховська Наталія Леонтіївна – практична психологиня комунальної установи Романівської районної ради «Опорний навчальний заклад "Романівська гімназія"»

Осадчук Наталія Олександрівна завідувач навчально-методичного кабінету психологічної служби комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Прищепна Олена Миколаївна – викладачка комунального закладу «Бердичівський педагогічний коледж» Житомирської обласної ради, учителька-логопед Бердичівського закладу дошкільної освіти № 4

Поліщук Олена Павлівна – практична психологиня Бердичівського загальноосвітнього колегіуму № 14

Ройко Ганна Володимирівна – практична психологиня Гальчинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Андрушівський район

Семенишина Ірина Леонідівна – практична психологиня Наталівської загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів, Новоград-Волинський район

Сергійчук Надія Йосипівна – вчитель-методист, вчителька світової літератури опорного закладу освіти «Овруцька гімназія імені Андрія Малишка» Овруцької міської ради

Сергійчук Олена Сергіївна – практична психологиня комунальної установи «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради

Столяр Світлана Олександрівнапрактична психологиня комунального закладу «Радомишльська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І–ІІІ ступенів» Житомирської обласної ради

Тржецяк Наталія Володимирівна – практична психологиня Житомирської обласної психіатричної лікарні № 1

Фесенко Уляна Олексіївна – практична психологиня Новоград-Волинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 3

Шаргіна Ольга Борисівна – практична психологиня Житомирського агротехнічного коледжу

Шибистюк Тамара Денисівна – практична психологиня Камінської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Романівський район

Шикирава Наталя Миколаївна – методистка з психологічної служби науково-методичного центру департаменту освіти Житомирської міської ради, аспірантка кафедри психології розвитку та консультування Житомирського державного університету імені Івана Франка

Шугай Тетяна Йосипівна – методист навчально-методичного кабінету психологічної служби комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Ірина Гнатюк МЕТОДИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Ірина Гнатюк МЕТОДИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У статті розкрито основні методи навчання дітей з обмеженими можливостями. Тривалий час у вітчизняній системі освіти вихованців поділяли на « звичайних » дітей та « особливих » з обмеженими можливостями. Відтак діти з особливими освітніми потребами не мали можливості повною мірою інтегруватися в суспільство,причому не тому, що самі діти не були готові до соціуму, навпаки: саме соціум не був підготовлений до прийняття таких дітей. На жаль, і сьогодні суспільство подеколи сприймає людей з інвалідністю як щось надзвичайне і чужорідне. Такі стереотипи формувалися роками, і змінити їх швидко практично неможливо, але слід з чогось починати. Та в першу чергу починати з дітей як з найбільш відкритої та здатної до діалогу частини суспільства. Наразі сьогодення вимагає максимального доручення людей з обмеженими можливостями до життя громади, тому впровадження нової системи освіти для таких дітей – інклюзивної – є нагальною турботою сучасн

Олена Андрощук СПІЛЬНЕ ВИКЛАДАННЯ – ОПТИМАЛЬНИЙ СТИЛЬ ПОБУДОВИ ВЗАЄМОВІДНОСИН В ЗАКЛАДІ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ

Олена Андрощук СПІЛЬНЕ ВИКЛАДАННЯ – ОПТИМАЛЬНИЙ СТИЛЬ ПОБУДОВИ ВЗАЄМОВІДНОСИН В ЗАКЛАДІ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ Практика впровадження інклюзії в навчально-виховних закладах показала необхідність налагодження спільного викладання педагогічних працівників для позитивної динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. «Нова українська школа» характеризує спільне викладання як ретельно сплановану роботу з асистентом вчителя, яка забезпечить не лише кращу якість викладання а й сприятиме професійному розвитку педагога. Ключові поняття: інклюзія, спільне викладання, модель співпраці, діти з особливими освітніми потребами, моніторинг прогресу. «Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель. «Він може! – повинен нагадувати колектив. «Я можу!» - повинен повірити в себе учень» В. Шаталов Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей

Ірина Вербицька ІКТ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Ірина Вербицька ІКТ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У статті проаналізовано можливості використання ІКТ та SMАRT-технологій в навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Впровадження таких технологій дозволяє дітям з особливими освітніми потребами віртуально бути присутніми на занятті, приймати участь в обговоренні питань, а головне – соціально адаптуватись, відчувати впевненість у своїх можливостях. Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, SMАRT-технології, SMАRT Bоаrds, SMАRT Nоtebооk, SMАRT-підходи, діти з особливими потребами, інклюзивне навчання. Постановка проблеми. Результативна робота закладу загальної середньої освіти залежить від вміння організувати особливе навчальне середовище, системного підходу вчителів до вирішення проблем, психологічного та корекційного супроводу, правильно підібраних технологій навчання. Ключове значення відводиться педагогу, який забезпечує та організовує оптимальні умови навчання, комфортну атмо